دلم هوای کودکیم را کرده...

♥مـــــــــــا دو نــــفـــــــــــــــــــــــــــر♥

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

دلم هوای کودکیم را کرده...

راستی خدا
دلم هوای دیروز را کرده
هوای روزهای کودکی را
دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم
آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد
دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم
الفبای زندگی را
میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند
دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان
هر چه میخواهید بکشید
این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو
دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم
آن را نچینم
دلم میخواهد
می شود باز هم کودک شد؟؟
راستی خدا!
دلم فردا هوای امروز را می کند



نظرات شما عزیزان:

عاشق
ساعت17:13---10 بهمن 1392
سلام عزیزم خوبی وبلاگت قشنگه

میگما شما از دوست پسرتون ناراحتید که همه ی مطالبتون غمیگن هست و برا ی نفر خاص هست

خیلی میخوام بدونم

ممنون میشم اگه ج بدی


پاسخ: سلام دوست عزیز ممنون از اینکه سر زدی و ممنون از نظرت نه دوست پسری نه مخاطب خاصی مینوسیم برای دل خودم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, ساعت 15:27 توسط ♥katayun-alone♥